fredag 3 april 2009

Konsertbyggeri

Såhär dagen före konsert i kårhuset händer alltid jättemycket. Vi bygger, vi grejar och vi stressar runt. Idag har det dock gått förvånansvärt lätt och snabbt. Det måste vara asparnas förtjänst. De är duktiga.
Imorgon spelar som jag säkert nämnt...om inte här så måste jag väl ha sagt något på Metrobloggen....Tiger Lou på Chalmers kårhus. biljetter säljs på ticnet.se om du är icke student. Om du däremot är student får du ett billigare pris. Gå in här och ring vårt nummer så kan du köpa en billigare studentbiljett.

Nu tänkte jag laga mat. Det känns som en vettig idé. Imorgon lär det ju inte bli mycket mat liksom.(Jag brukar aldrig hinna äta...stressad som jag är)
Jag vill handla något på Budson . Verkligen. Jag vill. Men jag vågar inte. Det verkar ju så bra liksom. Suck. Nu ska jag laga mat. Hejdå.

1 kommentar:

Filippa sa...

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.
Men någonstans måste man ju börja? Ha det bra.Vi hörs?