tisdag 2 oktober 2007

Vem fan är Sara Wehn?!!?

Ja, nu har Johan kommit till den stora staden Göteborg. Och gitarrerna är uppe på väggen. Och lakanen är bytta och sladdar är dolda. Den nya tv:n är uppe på väggen och den stora luftmadrassen ligger på golvet åt Johan.
Och idag har jag läst min oscar-bok. Nu är jag på sidan 56. Japp...bara 44 kvar. tjoho. Jaja, man får skylla sig själv.
Idag kom Lars Winnerbäcks nya skiva Daugava hem i brevlådan. Den är mycket vacker, och ja, ännu ingen favoritlåt, men snart så. Jag har ju ingen favorit bland någon av Lasses gamla skivor heller. Jag gillar liksom alla.

DOCK så undrar jag, liksom alla andra som hört skivan förståss vem i helvete denna Sara Wehn som nämns på skivan är.

Uppenbarligen finns det bara en i Johanneshov som heter så. Hon fyller 39 år om en dryg månad säger de på Birthday.se. Jag får en exakt adress om jag blir medlem. HAH, jag är medlem, men orkar inte logga in. Oh yes vad Jag älskar dagens mediasamhälle, man kan få reda på typ allt. Typ. Dock inte varför han skriver om henne på sin skiva. Vart ligger johanneshov? Finns hon på Facebook? God I love this samhälle.

Tillbaks till idag.
Som vanligt när Johan och Pierre umgås så går snacket mot en massa teknik och datorer blandat med öl/ciderdrickande.(För Johan då) Men skillnaden med att sitta hemma hos Johan och kolla på skräp på hans dator så kollar de på Pierres dator på tv:n och jag KAN gå och gömma mig precis när jag vill.

Och franskan kommer att ta död på mig. VERKLIGEN!!! Jag klarar aldrig tentan om en vecka. Detta är tentaångest. Den kommer att ta död på mig.
Okej, låt mig nu återgå till att höra på datasnacket eller möjligen gå tillbaka och läsa lite grammatik så jag förstår när man använder "D'eux" i meningar.

I just don't.

Och vem i helvete orkar skaffa sig en klantig dator när man har en suverän bärbar(Som dock börjar bli aningen trött. den ska så ominstalleras!)

Inga kommentarer: