söndag 14 december 2008

Magnus Carlsson på Frölunda Torg!

I torsdags var jag och Daniel på Frölunda torg för att åter igen se Magnus Carlsson göra ett litet uppträdande. Och med åter igen menar jag givetvis att vi ju faktiskt var på Liseberg i Söndags för att se Magnus Carlsson också göra ett uppträdande på JulLotta. Har jag berättat om det? Jag är inte helt säker. Jag skrev om det på min andra blogg iallafall. Om det gör någon skillnad. Hursomhelst. på denna sidan lägger jag nu upp ett par bilder. på min andra blogg tyckte jag att filmmusikfilerna gjorde sig mer rätt. (Det är ju faktiskt en musikblogg, även om diskussionerna har sinat på sista tiden. ) ok... however, nu ska jag börja fundera på en tidig kvällsmat och sen åka iväg till Daniel (Jag tror det är till Daniel jag ska, (Och jag hoppas han vet om det) eftersom Pierre tar upp våran lägenhet för att plugga inför sina tentor imorgon.) Men vi får se.
Den första bilden är iallafall från Liseberg. Den andra är då från frölunda.(eller "Hela julens torg", som de vill kalla sig)

I övrigt...vad har hänt? Ja, igår jobbade jag sent, vilket innebar att jag klev upp så sent som tolv idag. Och följande vecka ska ett gäng nya tentor delas ut som vi gissningsvis ska göra under juluppehållet(Lärarna vet verkligen hur man ska hålla motivationen uppe:) även om ämnet faktiskt är skoj.) Och sen ska jag se till att få köpt en axelbandslös bh inför julmiddagen på lördag, så att jag kan ha min fina klänning som Pierre köpt som julklapp till mig inför detta. Det ska bli roligt.

Och sen på söndag så far vi båda hem till eskilstuna för en vecka(Och sen helgen efter åker vi tillbaka igen för nyår i Göteborg.) Så ser det ut. och om jag har tur kanske jag får ett jobbpass innan vi far också. man kan ju alltid hoppas.
Och ja just det, vill man se filmer från Liseberg och Frölunda får man gå

till min musikblogg på http://www.metrobloggen.se/musical där de båda finns. Julmedley åt alla! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee. Och jag har inte köpt ett WII. jag vill dock ha ett. Och nu i egenskap av Pierres pluggtvingare ska jag se till att han slutar tentaflykta. Ha det bra.

Inga kommentarer: