lördag 3 december 2005

Jag är så trött...
På halebop.se inte halebop som kontantkort.
Bara möjligheten att byta emellan. nu har jag skickat mitt arga brev till dom. JAG HATAR DOM.

Suck för det.

Idag är det lördag. jag ska in till tygaffären.
Ikväll ska vi andas igen. träffa våran vän XET anden. hmm.. eller vad han nu hette.

Hur som helst.
Har inte gjort alltför mycket vettigt idag. Såg på riket och nyckeln till frihet med ett helt gäng folk. Vi får också se hur länge vi kommer att orka se julkalendern. det vet man aldrig. Det kan ta slut ikväll. Det kan ta slut imorgon. Men vi har sett två avsnitt nu iallafall.

skulle egentligen ha följt med maurar och mack folket men jag orkade inte kliva upp...Marie ringde i morse och frågade. jag halvsov och svarade att jag inte orkade. Så... ja. det var ju så.

Ingenting har jag ätit idag heller. om en timme är det fika, då kan jag gå dit och ta en macka.

Inga kommentarer: