söndag 19 oktober 2008

Min dator dog

Jag tänkte precis innan min dators laddare kom på att den inte ville vara med längre börja skriva lite oftare på detta stället.... Men alltså....hur får man inspirationen?
Eller vänta? Ni kanske vill höra om min dator?
Jo, det var ganska odramatiskt... plötsligt ville inte min dator ladda längre och jag tog med den till chalmers så att någon kunde ringa till dellsupporten och få den fixad. Pierre ringde, efter mycket om och men. Och jag ska få en ny laddare på måndag. snacka om störigt. så nu sitter jag här vid Pierres äckliga gamla skrotdator som bränner upp ens ben.(Och tung är den också)

Äh, ska vi börja med den där nya inspirationen imorgon när min dators laddare kommer så jag slipper sitta vid elden? Nu vill ändå både Pierre och Daniel gå ner till affären och handla kvällsmat.

Inga kommentarer: