lördag 4 oktober 2008

Plugga i E-tuna

Ja här sitter man då. i en gammal fåtölj i föräldrahemmet och gör sitt bästa för att plugga.
Helt ärligt, jag hann skriva 900 ord med skräp innan jag kom på något som lät lite vettigt. Sen skrev jag några rader skräp till och nu måste jag gå igenom eländet så att jag kan ta bort det som är mest skräpigt, och sen flytta det som är lite skräpigt men som möjligen skulle "make a little more sense" om det stod i ett annat sammanhang. helst skulle jag vilja få en riktigt bra idé(som i serietidningar när folk får en glödlampa att lysa. då vet man att de kommit på något så bra att det skulle kunna förändra världen. så bra vill jag kunna tänka) och bara skriva på den. men ICKE. så bra ska det inte gå här inte. jag kommer säkert inte ha den här klart på måndag.

för så värdelöst går det. då är frågan om man ska säga att man är sjuk och skicka in eländet med internet eller om man eventuellt ska säga att man sitter fast i Eskilstuna och skicka in eländet med internet.(för det måste ju in. sen är frågan om det blir bra... och om man vill visa sig på skolan efteråt)

Inga kommentarer: