torsdag 30 oktober 2008

Snö i Norge?

Jag hörde (alltså...jag läste) från Kens helgondagbok att det kommit snö till Norge nu. I Oktober! Visserligen är det ju snart november men ÄNDÅ!

Jag som trodde att vi skulle klara oss i år med tanke på växthuseffekten, men icke.
Snart kommer den väl ner hit till Göteborg också. och så blir det en ny istid. Så nu är det väl dags att börja använda den där mössan Pierre och Mamma övertalade mig att köpa i hälleforsnäs.
Och här i lägenheten har jag och Pierre sorterat bort ett helt berg med oanvändbara kläder som nu ska gå soptunnan till mötes. Och allt under denna tiden (Alltså, knappt ens en dag) har vi och Daniel hunnit med att se en hel säsong av "Adam och Eva", ni vet det där programmet om två barn nånstans i Sverige som blir tillsammans?

Jag antar att jag levt en väldigt skyddad uppväxt... För om jag minns rätt visste jag typ ingenting om sex och sånt när jag gick i femman. Det skulle inte förvåna mig om jag trodde på storken också(Fast det har jag inga bevis för) hur kommer det sig då att dessa barn har full koll på allt?


Plötsligt händer det. har jag hört.

Inga kommentarer: