söndag 17 maj 2009

Jaja....

Okej...
Nu har jag och Daniel sett Eurovision år 2000 och år 1974 för att bli lite gladare. På den tiden räckte det med 24 poäng för att vinna. I år fick vi väl typ 25? eller? Jag tror det. Helt ärligt har jag förträngt poängantalet såhär efteråt. Lika bra det.

Jag är superpatrioten när det är schlagerfestival. Men kolla här vad jag skrev för två månader sen. Se? Jag visste(Precis som alla andra i Europa, men ändå.)
Nu är jag lite gladare efter att ha sett de där gamla sakerna iallafall.
Men först om ett par dagar har jag hämtat mig helt.

Jag vill att Sverige vinner! någon gång bara! Snälla!

(Och helt ärligt...var inte Sverige bättre än både Danmark och Tyskland? Kom igen!! )
Jag tycker iallafall att Sverige var bättre än allt... Men det är väl bara jag... Det här är ju ändå mitt fotbollsVM(För då tycker väl alla att Sverige var bäst?) och då tycker man bäst om sitt land, det är så.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha vem ska rösta på¨en kvinna som ser ut äldre än vad hon är eller tro att hon är en man kolla på hennes ansikte bara