onsdag 13 maj 2009

Som gjort av ett geni...eller?

Alltså....
Jag verkligen älskar den här låten. Man får säga att jag är dum och har dålig musiksmak om man vill. Men jag kan inte låta bli att säga det och lyssna på den om och om igen.
Sångaren sjunger bra, dock så är texten rätt dålig, och supermandräkten kanske är lite i sämsta laget. Just den där dräkten fick mig faktiskt att hata den från början.
Men om han hade klätt sig vettigt, och haft en vettig text så är det ju underbart. Han sjunger ju fint, och instrumentalisterna spelar bra och intressant...

(Eller är texten vettig? Jag vet inte. Den kanske är det. I såna fall har jag missat det)

Men jag ska väl inte klandra europa för att inte rösta den vidare. Jag förstår. Jag borde väl tycka så jag också, musikvetare som jag är och allt. Men jag kan inte.

"If you really want to understand, just, sing it with me : lalalalala..."

1 kommentar:

Daniel sa...

Pinsamt nog så nynnar jag oxå med låten.. den var cool!