fredag 2 juli 2010

Publicerad i Chic

Jaha, så jag skriver artiklar till tidningen Chic? Inte direkt. Men vore det inte kul. Jag är iallafall publicerad för en liten fin mening som uttrycker min åsikt om köksrutigt på kläder. Egentligen är det såhär: Jag vet inte vad jag tycker om köksrutigt. Jag kan mycket väl köpa något. Men ändå är min åsikt "Nej!".
Jag var inte säker, men jag gillade liksom inte en del av de ljusa kläderna. Det var bara så.


Det mest intressanta förutom det faktum att jag faktiskt finns med på sidan 32 i Chic är ju att jag och Saga under mig inte verkar ha samma uppfattning om hur man anger sysselsättning när man pluggar.
Jag anser ju att jag är student eftersom jag har ett STUDENTkort, och åker som STUDENT på tåg. Hon verkar dock tro att det heter studerande. Men det kanske bara är för att hon är femton?
Den som kan förklara får gärna göra det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är student först när du börjar på universitet eller högskola. Eftersom hon är 15 studerar hon troligen fortfarande på grundskolan.