onsdag 13 oktober 2010

Stress?


 Freja som sover, originally uploaded by Friedha på Flickr.
Det finns ingenting jag känner till, som är lika avstressande som att klappa en katt som spinner. Och Stress är något mitt liv är överfullt av just nu. Det här är en bild på Freja, som faktiskt är den katt jag fotograferar mest, hon är mest tacksam på bild av någon anledning.

Jag räcker inte till längre, så kan vi sammanfatta det hela.
Det finns så mycket jag borde, vill och måste göra, men i princip ingenting har blivit gjort såsom det borde ha blivit de senaste veckorna. Alldeles plötsligt var det oktober, september bara försvann, och det var ju då jag skulle ha löst allt det där som jag intalade mig.

Okej, så jag har inte löst allt än. Men jag ska.
Jag ska skriva det där arbetet och jag ska skriva det där andra arbetet, och så ska jag skriva omtenta(det är så det går när man inte  skriver den första tentan) och dessförinnan ska jag skriva riktig tenta. Sen ska jag kanske lyckas gå på festival, men det ser mörkt ut.
Under tiden ska jag uppdatera en hemsida, visste du att jag faktiskt gör sånt nuförtiden? du får väl kolla in Rookiefestivalen.se och se efter. Bli medlem också, så får jag som administratör mer att göra.

Samtidigt tänkte jag försöka söka kurser till nästa år, och skriva ansökan om studieuppehåll. Men först SKA jag göra klart det där arbetet i Organisation. Det måste upp först nu.

Inga kommentarer: