lördag 8 juli 2006

Man lär sig...kanske

Jag ska börja skriva här igen, så snart jag vet vad jag ska skriva.
just eftersom jag faktiskt inte vet vem som läser så vet jag alltså in riktigt längre. och om jag vet så vet jag för lite.
Jag tror ibland att folk tror at jag är dum, korkad, blåst.
herregud nej.

Jag kan aldrig göra det här igen, jag bara kan inte.
Jag älskar er, men jag kan inte.
Och jag undrar varför jag inte gjorde som jag tänkte, som jag ville och som jag borde, det är ju det som är min värld.
Daniel sa: man lär sig av sina misstag. jotack. det värsta är att jag inte tror att jag gör det.

Långsam promenad runt i norra delen av stan. klockan ett på natten, skrev ett långt brev till mig själv.


Som att låta drömmarna ta fart en dag på väg från replokalen. det var så det var.


Det kan inte vara annat än privat.

Inga kommentarer: