torsdag 18 september 2008

good morning good mooorning!

Hej hej alla som är vakna halv sex på morgonen.
Jag för min del sitter här halvt vaken och osminkad och väntar på att ta bussen till Särö. I något troligen mindre intelligent ögonblick tackade jag ja till jobb denna dag. Smart som jag var. Precis. så detta ledde till att jag fått kliva upp nu klockan fem för att ta bussen klockann två minuter i sex.(Det påminner mig en aning om när jag fick kliva upp ungefär samma tid för att åka med 0515-bussen från Hemse in till Visby alla gånger jag åkte hem sådär himla tidigt.)
Nej, nu ska jag se om jag hinner fixa sminket innan jag springer. och jag ska helst inte väcka Daniel. frågan är hur man öppnar kylen UTAN att väcka Daniel?

Nu låter det där som om Daniel har en liten inbyggd microsensor som säger till honom varje gång man öppnar kylen, och litegrann är det så. Han bor ju i vardagsrummet och numer finns en gris i kylskåpet som grymtar" varje gång man öppnar. Det är sant. Dock är det ingen riktig gris, och den låter heller inte som en gris, den låter som ett lejon.

godmorgon

Inga kommentarer: