söndag 16 november 2008

Vi tog inga bilder, men....

... Vi har spelat bingolotto!
Jag, Moa, Daniel och Pierre spelade ikväll bingolotto. För mig var det första gången på flera år. Sist jag spelade var det nog i början av Lasse Kronérs period hemma hos Mormor och morfar någon gång i början av milleniet. eller slutet av förra. Jag minns inte.

Då var det jättestort att vinna en femhundring.
Men ingen vann, utom Daniel som vann en hundralapp.
Men Thailandsresan och en volvo c70 får man väl klara sig utan antar jag.

Damn.

En bil skulle ju sitta rätt fint när man pendlar till jobbet.
En resa skulle iförsig sitta finare. två veckor i Thailand = GE MIG!
ska vi spela igen? Det här känns ju som ett lagom opretensiöst söndagsnöje.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag är på.. btw ni är skyldig mig 80 kr :P
ses imorgon (lidl time)