lördag 15 augusti 2009

Sover på jobbet- och internet fungerar!!

Jag tycker det är helt fantastiskt, när jag ska sova över på jobbet och samtidigt har jourtelefonen att INTERNET FUNGERAR! Det har det aldrig gjort när jag sovit här förr. Men nu så gör det det. Och inte en människa är inloggad på skype eller msn så att jag kan prata om det. Jag tycker det är fantastiskt, hur ska jag någonsin kunna sova nu?
Pierre är på Rockbaren, jag fick ett par fyllesms tidigare, Så som jag förstår det så är det bäst att inte försöka ringa. Man hör ändå inte vad han säger.
Istället sitter jag för övrigt på telefon med någon taxichaufför som verkar ha stora problem att hitta hit. Jag har gett honom alla adresser jag kan, men på något sätt verkar hans gps inte ha någon av adresserna. Intressant.
Men igår, förresten, då sprang jag runt på Kulturkalaset, MED min kamera för en gångs skull. Det var ju faktiskt lite störigt i onsdags då vi såg på detektivbyrån och inte kunde ta något kort på deras intressanta instrument.
Men igår som sagt, då hade jag en kamera, både när Räfven spelade och sedan Hello Saferide. För övrigt, precis som GP skriver, så var hennes spelning inte så himla bra. Hon sjöng bra och sådär, men det blev liksom lite....tråkigt.

Räfven var fantastiskt bra, men alltså, alla dessa tonåringar som bestämde sig för att dansa framför oss på första raden så att vi inte såg någonting... Det var bara löjligt jobbigt. Inte kul at all faktiskt. Det var ju då vi stack för att se på hello saferide.
Och min kamera är underbar, sa jag det? Det är så roligt att kunna ta bra närbilder på konserter. Man känner sig ju nästan som en riktig fotograf(Trots att det är en s3is jag använder)

Fler bilder från kvällen lade jag upp på bilddagboken.

Men nu ska jag kanske sova. Jag börjar ju tidigt imorgon.

Inga kommentarer: