onsdag 30 mars 2011

Nya skor från Marble

Igår kom ett par nya skor till Kortedalas DHL service point. Jag hade nämligen beställt ett par lila Marble-skor från tradera i min storlek. Jag har varit väldigt faschinerad av Marble hur länge som helst, dock så fattade jag kanske inte hur höga de var. 

14 centimeter är klacken på! Det är ju sjukt högt!
Vet du hur lång jag blir i de här?
Eftersom jag mätte mig igår för att kolla just detta, vet jag att jag är 171,5 centimeter(Inte 174 som jag trodde tidigare, och absolut inte 169 som det står i mitt pass) Med mina nya skor blir jag nu 185,5 centimeter lång. det är hela fyra centimter längre än Pierre. Varför ska jag då vara så lång frågar du?

- "Jag har ingen aning...."
Något måste jag ju kunna använda skorna till. Det här måste ju vara de högsta skorna jag har... Jag får samla alla skor på en lista och se hur höga de är. Men det tar vi senare.

För övrigt... Ni får ursäkta mitt ofixade hår, men det här var tänkt som en hemmadag. Dessutom stängdes varmvattnet av idag. 

Inga kommentarer: