tisdag 21 februari 2006

Fotografier ger inte mig samma känsla på vintern som sommarbilder.
Utan att vara egoistisk hoppas jag att jag kan säga att mina egna fotografier ger mig glädje och kärlek av att se på dem.

Det är färgerna. tror jag.

Men man kan inte ta såna bilder på vintern. eller jag kan inte. tror jag. Som sagt . "tror jag"
Men alla färgerna som finns på sommaren finns inte på vintern. och tvärtom.
Jag ska ta med mig kameran till Spanien.
Något måste jag väl ändå kunna ta kort på där.

Eller hur?

Vi hade chokladparty i helgen. eller ja.Chokladfondykväll med film och vad det nu var på tv. Jo just det, nån film. Och cider. cider eftersom jag gillar cider och hellre dricker det än öl, och vin. även om vin funkar. men helst drinkar,eller. gin, eller baileys, eller tequila rose. Eller SAMBUCA! det är underbart. smakar GOD hostmedicin.

men denna kvällen var det alltså cider.

Till slut är det bara jag, Moa Nicklas, Erika och Marie kvar.
vi går hem till Moa och...ja, spelar kort gör vi. eller inte jag. och inte Erika.

Nicklas fick sin sen länge utlovade massage av mig med Massageolja som Moa äger. varför vet jag inte. Nicklas tog av sig tröjan helt frivilligt. Om han säger nåt annat ljuger han.

Erika lade sig och halvsov på golvet. Moa började spela poker med en liggande Nicklas.

Till slut framåt sex har Daniel dykt upp. jag somnar i moas extrasäng. sen vaknar jag och tänker att jag ska gå hem. som sagt är klockan alltså SEX! på morgonen!
Då ska man sova. suck.



-

Inga kommentarer: