torsdag 23 februari 2006

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? "Jag går omkring i min svarta munkjacka. det är inte kallt på gotland."
2. vad använder du just nu för skor? "Mina svarta kängor men jag varvar med annat"
3. favoritfärg på kläder? "Svart blandat med färg, nån färg, fin färg"
4. favoritmaterial på kläder? "Bomull. God, det är ju typ i alla kläder"
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? "Jag vill köpa NYA kläder...suck"
6. favoritaffärer? "Ginatricot. så sjä'lvklart finns inte den affären på gotland."
7. favoritmärke? "Ginatricot. och Esprit. , jo, esprit"

GREJERvad har du för:
2. plånbok? "Vit och beige, och sen en jättesnygg, men ack så liten jätterosa"
3. smycken? "Örhängen, mest,och ett gäng armband och halsband. smyckesberoende liksom"
4. solglasögon?"Fyrkantiga..hmm. från vero moda"
5. nagellack? "Blankt eller fransk manikyr"
6. mp3? "Det som finns i spelaren. Fast för tillfället börjar jag tröttna på det."
7. mobil? "Hmm... en t300. jag vet. totalt jätteute. den är dessutom trasig överallt.

BLANDAT
1. var har du i din:a) jackficka just nu? "Damm. eller.. eh. nej jag vet inte. den är väl tom"
b) handväska eller liknande just nu? "Papper, en bankdosa, plånbok. flöjter, en pärm, kvitton...eh. mer?"
2. vad är du beroende av? "Beroende på dag. Jag måste ha kaffe på tisdagar."
3. vilken sorts lipsyl använder du? "Eh.... labello? den blå."
4. vad tror du på? "Mitt eget citat som jag hör femton gånger om dagen.Det enda man KAN tro på är döden"
5. vad köpte du senast? Min svarta kjol. eller...en duschtvål. köpte jag i hemse för nån dag sen"
6. har du nåt husdjur? Nejn. inte längre. om man inte räknar folkhögskolafolket"
7. vad bor du i? "En folkhögskola. kollektiv. med grannar. men mest bor jag i musikhuset...flygeln. där jag är nu. Lyssnandes opå Lars Winnerbäck och pratar med min eviga datanördspolare Sebastian i klassen. andra är knäppa nog att sitta uppe hela natten dagen innan en konsert.Vid varsin dator. utan att egentligen göra nåt vettigt."

Inga kommentarer: