tisdag 21 februari 2006

This masquerade

Gertrud är en väldigt bra sånglärare. i varje fall för mig.
En som säger när det är bra och även när det är dåligt.
En som är äkta och inte som läraren man drogs med i gymnasiets sista år. Suck.

Men men.
Jag fortsätter att gå ut tidigt och springa på morgonen. Imorgon ska vi ÅTERIGEN för övrigt ses och öva med Fugge il Verno. Kanon.

eller... njae.
Inte 08.30 när jag börjar 10.25.
Det känns ...inte lika bra. Jafg får aldrig sova nuföritden.

Jag hatar poplife.se

Varför får man inte SKICKA filer?

Fan.
helvete.

Kväll. lyssnar på Dave matthews i högtalarna från Sebbes dator. Trevligt.
Jag orkar inte fixa arret inför imorgon. det verkar som om allt blir av iallafall. kanon, jag är bara reserv. jag kan slippa.

Men... jaja, jag får se. kanske att jag fixar det ikväll. Kanske. jag måste springa imorgen. och sen funderar jag stenhårt på att färga om håret.
Eller i varje fall klippa det.
Fast då klipper jag bort det viktiga i färgen iförsig.


Jaja. we'll see.

Inga kommentarer: