tisdag 14 februari 2006

som sagt

Så är det två veckor kvar innan jag kommer hem och fyra konserter.
Två veckor och fyra konserter.
Jag orkar bara hänga med.

Har övat idag. förståss. som alla andra dagar. Tänkte bojkotta tv-kvällen nästan helt och hållet. jag menar, jag tänkte se Will&Grace. så jag kommer till bopparve 18.20. Och där sitter Anders, Moa och Daniel. Jag går in. Och vad ser de på?
jo OS!!

varför? jo för att uppenbarligen har sverige tagit två guld nu. i stafettskidåkning. Ja. både dam och herr. Jag bryr mig egentligen itne.

Enda anledningen till att jag bryr mig nu är eftersom jag missade Will&Grace på grund av skiten.
Men men, då slapp jag tv-kväll. jag är ändå trött på dem. Fast ett enda avsnitt av Will&grace är väl inte fel?

Iallafall.

pratade med Elin idag.
och jag hoppade i snö så att snön kom in i skorna. Aj. säger jag nu. det känns inte sådär jättefint. jag lär väl bli förkyld imorgon. Kanon. ... undrar om vitaminer avhjälper det den här gången också.

Jag saknar för övrigt fortfarande min dator. Det gör ont att inte kunna använda den. speciellt nu när datorerna är SÅÅÅ jättesega. suck.

jag dör långsamt av den här hastigheten.

Elin ska hem i helgen. Sissela fyller år.
18 år.

Men inte jag. jag ska hem helgen efter. och att åka 9 timmar fram och tillbaka med båt och tåg känns inte sådär jättebra för en helg. det blir... 18 timmars resa.

Jag klarar't inte
Det är en hel dag. suck.

Inga kommentarer: