måndag 8 maj 2006

Gladare


Jag är gladare idag.

än igår.
som sagt. jag har uppochnedgångar. hela tiden.

Det är jobbigt.
Och det är så.

Alla har åkt till Åminne nu. och jag följde inte med.
Känns bra.
Känns bra att vara ensam ikväll.
Och göra annat.

Har pratat med Daniel en stund, men han skulle nu gå och lägga sig. Ska tydligen upp tidigt imorgon.
Hmm.. det är nog det här som kan göra mig så svår att ha att göra med. Jag har så konstiga vågor som går upp och ner hela tiden.
Fast...jag tror inte det märks lika mycket för människor som umgås med mig varje dag.
Det är snarare när jag är ensam eller pratar med människor över telefonen och behöver prata, som det kommer fram.

Klantigt egentligen.
Det känns i varje fall bra att vara här. Fönstren måste jag tvätta om. det var för soligt hela dagen och det gjorde fönstren flammiga. Nu äntligen har solen gått ner.
så nu väntar jag bara tills filen är skickad. sen..går jag hem och fixar det.

Men det känns bra i halsen.
klumpen är borta

Inga kommentarer: