torsdag 18 maj 2006

Melodifestival

Så...vad ville jag?
Egentligen inget.
Eurovision song Contest börjar snart.
Eller okej. Semifinalen.

Och.... JAG MÅSTE ringa till Helena eller Malin och berätta att jag inte kommer till Lund.

Hmm.. de kanske redan har räknat ut det.
Det vore ju inte helt otippat.
För övrigt funkar inte brännaren som den ska. för jag har inget bränningsprogram på min dator.
Det stör mig.

Så jag måste skicka mina filmer till Denna datorn.
Det gör jag nu.
Det känns lite trevligt att sitta vid ett riktigt tangentbord vid en riktig dator för en gångs skull.

För övrigt...jag hejar på Ryssland ikväll.

För de som inte visste.
Okej, nu går jag, ingen bild, min kamera mår inte så jättebra.
Batterierna är fortfarande borta.

dagens uppgift: Hitta kamerans batterier.

Melodifestivalkväll.

Inga kommentarer: