söndag 21 maj 2006

Melodifestival...del 2

Säger bara detta...
Hela Europa måste vara jäkligt trötta på tävlingen om de låter monstren med den EXTREMT fula hatten vinna tävlingen.
Jag menar...vad störde man sig på?
JO, HATTEN.

Det är inget fel på låten, jag kan leva med att de vinner. MEN, hatten? den fula blåochvitrandiga hatten?
Nejdå, jag har inget emot finland och deras flagga. hatten hade varit lika ful i svenska färger på Carola.
hehe. på Carola. det hade ju i varje fall varit roligt.

HUR i hela helvetet kan Litauen få en sån bra placering? Jag menar...texten bestod BARA av "We are the winners of Eurovision" och "Vote for the Winners" .

Snacka om att vara uppenbar.
Jaja, Ryssland fick i varje fall sin andra plats. det dög för mig.
Sverige kan ta sin femteplats. det stör mig inte.
Jag stör mig på att Ryssland INTE vann.
Eller Ukraina.
Äh, detta gör ingenting i verkligheten. Inte en kotte som bryr sig om detta om en vecka.
Inte heller jag, jag har glömt allt.


Förutom att jag fortfarande försvarar att Martin Stenmark hamnade nästan sist
förra året. OCH? Det är bättre att hamna i semifinalen, han gjorde sverige en
tjänst.Han var bra! För övrigt, är det bara alla andra stackare i världen som inte vet hur man röstar på rätt låt. (Helena håller med mig iallafall)



Dagens bild: JAG, just nu, för nån minut sen framför datorn ser...intressant ut. intressant...hmm. jaja, lite smått irriterad när jag läser aftonbladet på internet och stör mig på tävlingen.

Dagens tips: Min kära storasyster Karin satsade en hundring på Finland. Så nu är hon 750 kronor rikare. Det borde ni andra också ha gjort. men tråkigt för er, det gjorde ni väl inte.


Förresten har jag fortfarande inte hittat batterierna...bara bytt till några andra. som säkert tar slut snart.
VAR ÄR MINA UPPLADDNINGSBARA??

Inga kommentarer: