tisdag 22 augusti 2006

Flytten upp till övervåningen är typ klar nu.
Nu är det väl bara några små petitesser som att städa mitt gamla rum och...plocka i sär min fina sekretär som inte går in genom den pyttelilla dörren.
USCH!!
Jag älskar min sekretär. jag har haft den sen jag var liten. Ja, ganska liten iallafall.
Typ tolv. men det är ändå åtta år!

(Dessutom är man liten när man är tolv)

Med hjälp av en massa människor, men mest Frisken, fick vi klart allt på övervåningen och till mitt rum. ja, mest Frisken. han har nog gjort mest. Men det blev bra härinne i Elins gamla rum.
Lite mindre, lite mysigare och mer jag.
Plötsligt fick jag mer som jag ville.
Men fortfarande står flyttlådorna i rummet. de måste. Snart bär det ju av till Gotland.
Men först...Stockholm imorgon.
Sen...Göteborg, på onsdag.

Lite...pirrigt. nervöst? I don't know.
Men det känns i magen. eller om det bara är mensvärk.
Troligen bara mensvärk.

Inga kommentarer: