torsdag 17 augusti 2006

Så sitter man hemma hos Häggblom en vanlig dag mitt i natten. detta är förresten ett återskapat meddelande...jag råkade visst radera det förra...hmm.
Idag har Elin lärt sig vad man gör hos Daniel, hon verkade lite smått uttråkad när hon märkte att det vi faktiskt gör är att ligga bredvid varann med varsin dator och stirra stumt på skärmen. ja, och då och då på varandras datorer, bara för att se vad den andra gör.
Och så dricker vi kaffe. Kaffe är viktigt i en människas liv.
Ja, och förståss diskuterar diverse ting.

Nu är klockan två. jag stör mig på min urringning, det har jag för övrigt gjort hela dagen. Ja, här lägger vi väl in en bild som visar min urringning en helt vanlig dag och en kaffekopp. latte förståss. Att jag störde mig på urringningen var väl mest eftersom tröjan hela tiden när man låg ner ville visa bh:n. det stör mig.

Cigaretter.
Det blir dagens andra ämne. hmm.
Jag röker när jag vill prata om nåt speciellt, jag är ingen rökare, ibland vill man bara. så är det bara.
Det är nånting med en cigarett som öppnar människor, vad det nu kan vara.
Så...igår och idag har jag rökt. jay... great. Och hela tiden kommer man att tänka på vad Mamma sa för två år sen när jag var arton:
"Ja, att börja röka nu det vore ju idiotiskt. Nu när du är så gammal att du vet hur farligt det är."
Jojo lilla Mamma, men jag är fortfarande ingen rökare. jag röker...ibland.
Behovsrökare. nästan som feströkare. men ändå inte.Sorgetidsrökare...ja kanske?

Elin är inte riktigt hundra på hur man använder fokus på en kamera. Men av någon anledning gillar daniel denna bild som följer där man visar våran intressanta vänskapsrelation. Eller en del av den. Hur vi slår varann och skriker "Karljävel!!" och "Hagga!!" efter varann är nåt annat. här hittar daniel nåt han tycker är kul, och jag ler lite för sakens skull även om jag förmodligen inte fattat det roliga. eller också är det väl småkul. jag minns inte okej?


Jag har ett VÄLDIGT skiftande humör för övrigt. inget att göra åt. Det är synd om mig. Ena dagen totalt nerdeprimerad och andra dagen är allt kanonbra. super.

1 kommentar:

Eligin sa...

så pass. Och ni skulle upp tidigt imorse, så varför är ni uppe vid två? Galningar.
Jag har just gått upp förresten.
Så när kommer du hem?
Kattis kommer över till oss vid fyra. Var hemma då.