måndag 14 augusti 2006

Om ändå

Upptäckte just svarta kajalstreck på mina lakan. great.
Ännu en grej att fixa.

Har inte gjort ett enda skit idag. verkligen inget alls.
Bara legat här. ätit mackor, och på senare tiden godis. Hela dagen.
Mamma och Pappa är i västerås och ska tydligen stanna där tills imorgon. Så de antar att Elin och jag fixar mat själva ikväll.
Jodå, förutom att elin är hos Emil och jag alltså blir själv ikväll.

Jaja, jag lär inte fixa mat, men men. jag överlever.
Är bara så trött. så trött på allt. Vill bara bort, men måste visst vänta ett tag.
Suck. och allt detta medan tiden bara rinner bort.


Jag ska ringa Daniel senare. hoppas att han är ledig och har tid att prata en stund. Jag skulle ringa nu, om det inte vore för att jag vet att han umgås med Emma.
Jag hoppas att Elin och Emil drar direkt till hällby så att jag slipper det ett tag till. Jag orkar inte.

Jag skulle be henne stanna hemma, om det inte var för att jag fattar att hon vill umgås med honom nu medan hon kan.

Jag skulle be att få följa med till vännen de träffar nu, om det inte vore för att jag känner mig oönskad. av flera orsaker.

Jag känner mig som en dramaqueen. och inte på något bra sätt.
Det känns bara...tomt.


Sen för tillfället bryr jag mig inte vem som läser det här. Jag kommer säkert ångra det här en dag. men inte nu.

Inga kommentarer: