söndag 13 augusti 2006


Jag kan inte hjälpa det.
Det stör mig något otroligt att han skulle iväg. och det stör mig att jag saknar honom.
Att jag vill ha honom här.
Fan för livet.

Men men. jag ska neråt Göteborg förr eller senare. och hälsa på honom. snart hoppas jag. ska bara se hur pengarna klarar sig med mig.
Är just hemkommen från gotland och medeltidsveckan. vi åkte i fredags och upptäckte tidigt i morse att vi skulle bli tvungna att åka jättetidigt tillbaka igen. Nu tyckte jag mest att det var skönt att få åka tillbaka. att gå runt i medeltidsklänning på en marknad och frysa ihjäl är inte riktigt min grej. Men...jag köpte faktiskt de mest lovely örhängena på marknaden, och ett halsband som följde med. jag börjar älska det så smått också. det är faktiskt väldigt fint.

Ja ursäkta men nu var jag faktiskt tvungen att gå och ta en bild på halsbandet och örhängena. Med på bilden blev också Sisselas vackra väska. Eller min vackra väska. som Sissela gjort.

Ja...nu hur mycket man ser av smyckena när de ligger sådär står skrivet i ...eh.. historien?
Ja, whatever. Jag var på medeltidsveckan alltså.
Vi flög dit. I ett flygplan.
fyrmannaplanet SigurdErikIvarBertilYngve. Så hette han. Planet alltså.
Precis.

Nu ser jag på mitt vax som jag fick av Daniels Mamma och funderar på när jag ska testa det.
Nu går ju jag typ ideligen omkring i kort kjol så mina ben är juså gott som alltid välfixade. (Vem sjutton vill ha håriga ben i kort kjol som visar hela benen?Nej, precis) Och sen älskar jag ju just kjolar...så det blir svårt bara.
Men...äh, det går säkert bra.
Vi testar om en dag eller två.

flytten till Gotland känns mer och mer nära nu...pratar nu med Sebbe på msn. om gotland. förståss. dit vi alla snart nu åker igen.
Så nära så nära.
Okej, jag ska till Tuna park nu om en stund. ska tanka bilen och köra dit Mamma.
okej, see you.

Inga kommentarer: