torsdag 21 december 2006

Tenerife del 2

Fjarde dagen pa teneriffa och allt ar val...helt OK.
annu inte sa mycket till solbadande, men det ar val lika bra, jag ska vara blek och sa ar det bara. Idag blev det mest bilakande i en liten bla fiat(tror jag) runt HELA on.
Vi var pa samma stalle dar vi en gang varit(dvs. sju ar tidigare) och gick runt. Lilla Masca som varit isolerat fran resten av varlden fram till och med 70-talet. Nu ar massor med folk dar...

Sag just pa helgon dar Sissela lagt upp en tecknad bild pa folk hon kanner. Dar da jag ar med. Vad fint av henne! Det var snyggt, ska halsa henne det sa snart jag ar tillbaka i Sverige.
Och visa Pierre. for han finns ocksa dar som tecknad figur.

Okej, ska snabbt logga ut nu, nar dessa tio minuter som jag fatt typ gatt.

Inga kommentarer: