söndag 17 december 2006

Teneriffa

Framme pa teneriffa ar jag nu. det gar typ inte att skriva med svenska bokstaver. ni vet de dar speciella med prickar over.

Jag pratar med Pierre pa msn dar han lyckligtvis var inne nu nar jag under tio minuter ska gora nat vettigt pa denna dator.
Det ar lite svart. tiden gar valdigt fort... men...men.
jaja.

okej...
Sa nu kom pappa och sa att han kunde offra en Euro pa Pierre sa att jag kunde prata ens tund till. snallt av honom.
Jag ska halsa honom det sen sa fort jag kommer upp till rummen. vi har namligen tva rum med varsitt eget kok, vagg i vagg med varann.
Ska kanske ta lite bilder under veckan...eller jag maste val ta bilder antar jag.
Jag har en kamera och sammanlagt....512 plus 128 plus 32 mb.

sa jag har bilder.
snart. inte an.

Okej, saknar dig Älskling, trots att jag pratar med dig nu.

Inga kommentarer: