torsdag 19 juli 2007

en vecka senare

Så har det gått en vecka igen.
Hemma är internet nere så jag snabbkollar lite grann på internet här på min kära arbetsplats IP efter att butiken stängt.
Så snart jag skrivit detta lilla meddelande ska jag packa upp det gods som hittils stått och väntat.Sånt som jag skjuter upp i förhoppning om att någon annan ska ta det.
Sånt som gummiduk och enorma slangar.
Och pallar från hydroscand eller något annat extremt tråkigt(ja, jag tycker att alla hydraulgrejer är urtrista)

Få se sen om någon kommer och fixar vårat hemmainternet idag.I såna fall kan man få en uppdatering hur det går med målningen av bordet. (som jag iförsig säkert inte ens berättat om)
Igår slipade jag och Pierre bordet vi ska ha med till Göteborg. sen när han åkt började jag måla. Nu ska jag lägga ett lager färg till på benen. sen är det dags för bordsskivan.
Sen är det svart.
Det ser snyggt ut iallafall.

Okej, tillbaks till arbetet.(lyckligtvis har kunderna iallafall blivit utestängda nu)

Ah...i värsta fall hörs vi nästa torsdag nästa gång jag har tid...heh.


Jag som har ett helt gäng dumma lappar med uppdateringar som skulle in här

Inga kommentarer: