tisdag 31 juli 2007

Inget nytt. eller också.

Fortfarande inget internet i huset. Men så länge man är villig att stanna efter arbetstid på IP så kan man gå in på internet där.
(fast då blir det inga bilder upplagda.)

Nu jobbar jag fyra timmar längre dagar,men det är lugnt ändå.
Det är roligare, mer uppdelade dagar med raster och fler arbetskamrater. Dock fortfarande ganska lugnt. Brorsan/favoritkusinen Göran jobbar nu också. Suveränt. äntligen nån att prata med.
Efter arbetstid läste vi just nya Moore för att han skulle testa sms-tekniken.

Så..riktigt roligt idag. nu ska jag hem och städa mitt dumma rum. och tvätta. och kanske ta ut de där störiga soppåsarna som stört mig i två veckor. eller tre. jag vet inte riktigt.
För övrigt tycker jag det är en ursmart idé att få moore till jobbet.

Inga kommentarer: