lördag 18 augusti 2007

Videoblog när Magnus sjunger


Magnus Carlsson sjunger Nationalsången!! Och för övrigt, jag blev tvungen att klippa då filen var för stor för youtube... Så sorry. Detta är bara andra versen. Men han ser rakt på mig, ser du? Oh, jag tycker om Magnus. Nu ska jag lyssna på hans skiva.

Och jag vet att kameramannen( Yours truly) är skakig på handen. det ska inte upprepas. hoppas jag. det är jobbigt med så mycket zoom. minsta lilla rörelse syns ju. Och Daniel, vill du ha första versen så skickar jag den till dig. Men kvaliteten är för hög för youtube och jag kunde inte minska den i datorn.

Det var alltså Daniel, jag och Elin som såg detta idag. tack vare det var vi fyra timmar sena till teatern. hoppsan. Men vi ville ändå hellre se Magnus. Jag har hans skiva. det står "Till Frida". Fler bilder kommer sen. Och kanske en riktig videoblog, med mig som pratar. (heh) Jag ska bara lära mig hur man minskar kvaliteten på min kamera...

Inga kommentarer: