måndag 13 augusti 2007

Tiden går, Internet fortfarande borta

Jag har inget internet. och jag börjar bli stressad. JAG HAR INGET BANK -ID på denna dator.
Jag är kvar på IP. Är inne på min sjätte jobbvecka. Eller är det sjunde?
Hursomhelst. JAg måste anmäla mig på diverse ställen, Göteborgs universitet till exempel. Jag behöver internet.

Pierre är nu tillbaka i Göteborg.
Imorse vid åttatiden kom han in på IP och gav mig en puss.
ÅH, vad jag kommer att sakna honom! Trots att jag varit ifrån honom längre förut. inte förrän den 1:a september föyttar jag till honom och våran nya lägenhet.
Han ska förresten åka och kolla på den imorgon. Jag är excited! det ska bli roligt att se bilderna som han inte FÅR glömma att ta.
(japp, jag påminner dig eftersom du kanske läser det här nu, du är ju tillbaka till internetvärlden igen)

Nu vankas hemgång från IP och ett gäng tomburkar ska jag ta med mig. Tydligen ska Mamma och Pappa vara tillbaka från sin kopparbergssommarstuga nu. Hörde det av Elin idag, har inte sett dem själv, men ja.. jag är ju på väg nu.
Huset är ju lite tomt när det bara är lilla jag som bor på 160 kvadrat helt själv.
Det kan bli lite småläskigt på kvällarna i ett gammalt kulturskyddat hus.

hejdå. vi kanske hörs nån gång igen snart. jag hatar att inte ha internet.

Inga kommentarer: