onsdag 12 september 2007

Långsamt

Grejen är att jag inte riktigt har hunnit med. När mycket händer hinner jag inte tänka över vad som är viktigt och vad jag ska berätta om här.

Jag åt lunch med moa idag. och skippade grammatiken. Jag vågade inte gå dit utan att ha gjort läxan en gång till. Men tillbaka till lunchen: Det kom en tjej och frågade om vi hade gått på gotland.(helt out of the blue, vi kände inte igen henne) Hon var tydligen Jens sambo(Jens är en sorts hemsemusiklinjekändis som senast förra året var på besök och praktiserade som musiklärare hos oss) Men hon hade tydligen känt igen oss och bjöd in oss att komma och spela med studentspelmanslaget på GU som tydligen hade stark anknytning till hemselinjen. Åh denna nostalgi!

Och idag köpte jag två ljusstakar. De var så fina, och jag har gått och stirrat på dem i flera veckor. Jag var tvungen! här ser ni dem, mökret och min kamera är inte vänner så jag fick tända ljuset i lägenheten. men men, de är väl fina?

skolan gör mig lite smått tokig ibland. Mest för att jag går omkring med känslan av att jag inte passar in. Och kanske gör jag inte det. vi får se när den första inlämningsuppgiften kommer tillbaka. (jag fick 22 timmar på mig! hur skulle det ha gå för er?)


Och jag vet att du tycker det är synd att jag skriver så sällan, Daniel. Jag ska bättra mig. Och nu med min nya comviqmobil kan vi höra av varann oftare. I'll look forward to it.

Ja just det, jag har en ny comviqmobil(don't you worry, ni med halebop, ni ringer mig fortfarande gratis på mitt gamla nummer) jag fick bara ett erbjudande och ett gratis nytt kontantkort med nytt nummer,(mest för att hålla kontakten med dem som har comviq) så jag kände för att testa ett nytt nummer. Vill ni ha det så får ni ringa.

Dessvärre kan jag inte skicka sms på telefonen jag lånat av Pierre. mellanslagsknappen funkar inte. Men...det ska jag fixa. typ genom att byta telefon till min gamla sony ericsson...så fort jag kommer till älsklingstuna igen.





För övrigt anser jag fortfarande att facebook.com är the place to join. kom igen...?

Inga kommentarer: