onsdag 30 april 2008

Cortège och valborg alltså...

Under de senaste dagarna har Daniel ringt några gånger om dagen. Första gångerna för att fråga om han är tillräckligt bra, de senare gångerna för att säga att det gick urbra. Så jag antar att det gick bra. Och några gånger har han också bokat sitt tåg några timmar för sent så att han haft jättetråkigt några timmar på varje tågstation. Då har vi hållt uppe stämningen genom att läsa högt ur min gamla dagbok från år 2000. (Japp, jag hade en sån och den for ner tillsammans med sekretären i helgen) så nu har jag läst den. Och upptäckt hur fjortis och töntig jag var. gud. Vem vet. en dag kanske det blir ett utdrag här. Dock med borttagna namn. Helst. Annars skäms jag på tok för mycket.
Jaja, hursomhelst. Idag är det Valborg. Och Cortège. Och Staffan och Therese är och hälsar på i Göteborg för allt detta.
Och jag sitter i PU-rummet och har tråkigt.(Därav slöskrivandet). Så... Ja, egentligen tänkte jag itne säga nåt.


(Och jag är sjuk, bara så att vi har koll på det)

Inga kommentarer: