lördag 12 april 2008

Den gigantiska majsburkens öppnande

Jag har nu öppnat den gigantiska majsburken jag och pierre hittade på Willys i ....kviberg? kanske. Och tog bild på det. Givetvis kan man inte äta den sådär, det vore ju lite småsjukt med tanke på att det är typ tre kilo majs. Och tre kilo majs kan ju aldrig räknas riktigt som en riktig måltid. så..nej, jag plockar bara lite ur den typ varje dag. lite majs om dagen är säkert bra för magen.
Och snart ska vi åka till Chalmers igen. för att förfesta i risjerk innan nånting i gasquen. och försöken att få med Johan verkar gå halvdant. han är ju så himla seg.
Jaja, jag har inte tid med detta längre. jag ska platta håret och fixa mitt smink. Jag ville bara föreviga majsburken.
Cosmopol var kul igår. älska dansbandskvällar.

Inga kommentarer: