onsdag 9 april 2008

hej...

Jag vet att det var ett tag sen jag satte mig för att skriva. jag har bara varit lite stressad och glömsk och allmänt deppig sista tiden. Speciellt nu. Hoppas väl att det går över, men jag lever iallafall!
För att se det från den ljusa sidan...

Njae, vi kan säga såhär... skolan funkar inte riktigt som jag vill för tillfället, jag längtar tills den tar slut..och jag tror att jag missade sista ansökningsdag till Liljeholmen för ett tag sen. och sen vet jag inte vad jag ska göra i höst. jag behöver en plan! någonstans bara. Snart går min buss. så det är väl bara att gå ner.

En av alla dessa dagar skulle jag gärna skolka och somna om när jag hör klockan ringa. men jag antar att det inte blev idag.

Okej, nu ska jag inte göra er deprimerade över mig. Jag har en buss att hinna med.

Inga kommentarer: