fredag 18 april 2008

Glamour.se

Jag gick med i Glamour.se's comunity idag och insåg sen ganska snart att typ ingen överhuvudtaget är med i den communityn. Alltså heller ingen jag känner eftersom det enda stället kryllar av är modebloggerskor(-erskor, givetvis, det finns inga manliga modebloggare, eller om det finns, Ytterst få.)
Men... ja, jag lyckades hitta ett gäng proffsiga bilder att lägga upp på saker jag sonika råkat hitta på olika shoppingsajter runt om, sen om jag någonsin kommer att hitta dessa i verkligen då jag verkligen inte gillar att nätshoppa kläder... Det är frågan. men.. jaja, vi får väl se.

Kan ingen jag känner gå med i glamours community?!? kom igen! (Speciellt Elin, du är ändå redan registrerad då du har en prenumeration. Det enda du behöver göra är att gå in och ge dem ett lösenord.)

Hursomhelst har jag bestämt mig för att få massor med poäng där. Dock så har de inte berättat för mig HUR man gör för att tjäna dessa poäng. så jag får bara gissa. Dålig information tycker jag.

Där ser ni för övrigt en bild på något jag lade upp bara för att säga att jag i vintras ville ha ett par knähöga bruna stövlar. dock ville jag iförsig inte ha ett par med sådär hög klack. men så mycket orkade jag inte leta mig igenom sidorna.

Inga kommentarer: