måndag 19 maj 2008

I väntan på körkortet...

Till slut fick jag iväg det där brevet till vägverket med mitt foto. Jag vet inte ens om jag valde trean eller fyran. Någon av dem. Jag blandade bara ihop dem och eftersom jag inte ser skillnad på dem så fick det inte spela någon roll.
För övrigt.. får jag inget heltidsjobb i sommar kommer jag att sitta här och trakassera hela världen med bloggen. Förmodligen. Åh gud vad jag kommer hata mig själv.

Ja, kanske blev det den här bilden som kommer valsa runt på vägverket eller skatteverket eller vilka det nu är som gör körkort. Eller kanske någon annan... För övrigt är den här bilden beviset på att jag är i behov av att sova. Så....godnatt People. Jag måste sluta innan jag gör något annat dumt.
Himla intressant vad Photoshop kan göra... Fast det kunde ju lika gärna ha varit ett paint-arr... kanske, om man kunnat vinkla bilder 5 grader. Vilket man INTE kan.
GE MIG ETT JOBB!
Annars blir det fler bilder som den här.(Och med hot kommer man långt, har jag hört)

2 kommentarer:

Eligin sa...

Måste du ha ett heltidsjobb? Duger inte ett part-timerjobb? Här uppe i sundsvall söker de faktiskt serveringspersonal för sommaren har jag för mig.
Sök hit! Du kan bo i vårt kök, eller kanske hemma hos Melanders. Det skulle vara roligt faktiskt... Jag kunde komma och hämta dig varje kväll vi jobbar.

Anonym sa...

Mer bilder =)
Annars får du göra filmer där du sjunger och lägger upp på youtube. Det är inne just nu.
Helst covers.