onsdag 28 maj 2008

Sen kväll igen

Sen kväll igen, denna lilla sista vecka.
Imorgon blir det tidigt dock. så tidigt att jag borde sova.
Men det var en trevlig kväll. Cocktailparty som var vårat projektarbete, nu är det förbi iallafall. Det gick som väntat, det var riktigt kul(även om b-gruppen verkade bittra hela kvällen...varför?).
Spanky och Pierre på besök där i trubaduren(de hade tur, en riktig fusktur som gav dem bra biljetter)
Och jag börjar tröttna på mitt hår. Jag måste klippa mig snart. Snart promenerar jag bara in på närmsta ställe i Nordstan och bokar tid(nej, jag tänker inte klippa mig på rosendalsfrisören.GLÖM). Jag måste, jag ser ju så dum ut att jag måste locka håret varje dag för att se vettig ut.
Okej. Jag medger att det blev ett tråkigt inlägg att läsa i framtiden. och jag är trött. bara lite för trött så att jag inte orkar resa på mig och gå in badrummet för att göra mig i ordning och sen sovrummet. Jag gillar heller inte när det redan är släckt och det bara är att krypa ner under täcket så tyst att man inte stör någon. Jag ligger hellre i ljuset och förbereder mig för att sova.
Nog om det.
Godnatt

Inga kommentarer: