lördag 24 maj 2008

Lite bittert

Lite bittert att jag inte kom iväg ut på Valand ikväll. Speciellt med tanke på alla mina förberedelser innan. I love my hair halvlockigt.

Men.. Jaja, it was not meant to be.

(André ringde mig däremot ett par gånger och pratade på om favoritdrinkar och grejer... jag fattade i princip nada av vad han ville ha sagt. Jag ska fråga ut honom på måndag)

Ja, till saken iallafall. Nu när jag inte kom ut ikväll så ville jag bara visa hur fint jag gjort i ordning mitt hår just speciellt för att gå ut ikväll. Men...icke.

Ja, för att säga det, jag tänkte nu lägga mig. imorgon är det schagerfestival!

(Jag var faktiskt himla nöjd med mitt hår.)

Och ja just ja, min MAGE gör så himla ont. Så himla ont sen jag gjorde det jättelika brännsåret mitt på magen med strykjärnet(ja, eller det ser mer ut som ett hack, det är inte som att det är ett strykjärnsmärke). typ en decimeter långt och nu har det blivit en skorpa som gör ONT. varje gång man rör sig eller råkar peta på det. mysigt. not.
Det gör helt enkelt ont. så att man helst vill lägga in sig på sjukhus. Men det har ju gått hittils... Ja och så den eviga frågan. Nej,det blir ingen bild på brännsåret. (Bara för att Daniel är saddist och skadeglad.)

Inga kommentarer: