söndag 7 juni 2009

Ännu en sjukdag

Ännu en sjukdag har gått. Nu har jag varit sjuk i : tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag... 6 dagar! Detta är ingen vanlig förkylning!
Dock är jag på bättringsvägen nu. Idag var Daniel förbi en stund, vi försökte se ett helt avsnitt av "the Hills" och se om det gick. Det gick, men det var inte kul: Usel ljussättning, usla skådespelare och usla repliker... Vem ser på sånt? (Daniel var hela tiden säker på att det var en dokussåpa eller någon realityshow)

Han gav mig iallafall en länk som jag testat nu: http://www.watchtvsitcoms.com . Jättebra sida om man bara vill se på någon serie när man sminkar sig. Halvkass kvalitet, men helt ärligt, "vem bryr sig?" som Daniel sa.

Imorgon är min sista sjukdag, det MÅSTE det vara. jag är så trött på att bara sitta i lägenheten nu.

Inga kommentarer: