lördag 6 juni 2009

Pierre har en ny dator

Pierre har en ny dator med Sims 3 på, och eftersom jag är sjuk, och överhuvudtaget känner mig ganska tom inuti(Jag har ju inget att göra!) nu efter att sista tentan är skriven, sitter både han och jag och spelar i timtal. Karaktärerna är som vanligt Pierre och Frida, de bor i ett grönt hus. Pierre är militär och Frida är musiker. Givetvis har Frida en rosa gitarr.Givetvis lär jag tröttna på det här snart, jag spelar ju inte spel egentligen. För Pierre är det här vardagsmat, han sitter ju ändå alltid och spelar...

Men vad kan jag säga... Pierres dator är ju plötsligt så mycket roligare än min dator!

Och till och med det trådlösa nätverket gillar hans dator bättre än min! Om Pierre har internetsladden i så tycker routern att hans dator är mer värd och ger honom all bandbredd vare sig han använder internet eller inte. Det gör mig arg.



ps. Jag antar att fler bilder från simsvärlden knappast är önskvärda, så det här blir både den första och den sista.ds.

Inga kommentarer: