torsdag 8 oktober 2009

en egentligen rätt värdelös dag.

Hittade en lista och en bild på ett par skumma skor från Alexander McQueen.... Undrade lite smått om den stackars modellen kan gå idag. I övrigt måste jag göra något kreativt av min dag så att den inte känns så bortkastad. Eller något nyttigt. och inte bara se på Heroes och somna mitt i mitt på dagen.

Humör:
Sur på min gamla dator vars fläkt låter som den satt i halsen.
Gjort idag: Promenerat, tvättat, sett på heroes(jag ska ikapp!) inte pluggat, ringt samtal och surfat på mobilen. Jag tänkte att jag skulle plugga sen också.
Planer för helgen: Hemma. Jag orkar inte åka till Göteborg i helgen.
Ser på ikväll: Förmodligen Heroes igen. När skulle förresten det där "mammas pojkar" börja? Igår eller idag? Måste kollas upp.
Lyssnar på: Ljudet från tvättmaskinen och min högljudda datorfläkt.
Läser: Kurslitteratur och nya chic som kom i brevlådan idag
Dricker nu: nada. Är dock på väg för att dricka lite vatten.
Äter ikväll: förmodligen inget särskilt. lite linser typ.
Bäst idag: eh.... promenaden?
Sämst idag: Min datorfläkt. BURN IN HELL!
Väder: inte kallt, men soligt. inte varmt men inte vinter än.


Inte varmt, men nästan vår
ingen lösning men ett spår
inga planer men ett steg
inte där än men på väg
Det är visst nån som är tillbaka.

Inga kommentarer: