lördag 3 oktober 2009

Loke i kyrkan ikväll

Ikväll spelar LOKE i kyrkan på Chalmers och här sitter jag och filmar händelserna när scenen byggs. I övrigt är jag ganska passiv. Fast inte lika passiv som Pierre som mest sitter och spelar spel på sin dator. Jag har åtminstone byggt garderob.
Och så mycket är jag inte vid min kamera. Den sköter liksom sig själv, så länge batterierna håller så filmar den 30 minuter utan avbrott. Sedan är det bara att ta ut minneskortet, sätta in det i datorn, lägga över filen och sen snabbt tillbaka med kortet i kameran igen.
Inte svårare än så. Jag vet heller inte hur intressant filmen är just nu, LOB står nämligen längst bort och plockar med en ljudpryl och rör sig i princip inte. Jättesupertråkigt alltså. Jag kanske borde stänga av kameran en stund.

Det är en liten konsert med en trubadur, men det kan bli en mysig kväll med mycket soffsittplatser, billig öl och bra inträdespris. 100 kr kostar det. klockan 20.00 börjar det.
Kom dit! Det kan bli trevligt.

Inga kommentarer: