måndag 12 oktober 2009

Tänk vad man kan hinna med.

Jag hann med en del igår.
Det är faktiskt förvånande hur mycket man kan lyckas få gjort när man mest ligger i sängen och tycker synd om sig själv. Och idag ska jag jobba ikapp det jag inte hann igår och sen borde jag vara redo för imorgon utan problem.
Ett nytt problem har dock dykt upp. jag tror jag börjar få en vagel i ögat! Jag hatar vaglar, och minns tillbaka till sommaren 2006(tror jag det var) när jag hade två vaglar i samma öga som var så inflammerade att jag knappt kunde se. Det var hemskt.
Sedan dess är vaglar min största skräck. Jag behöver med andra ord ta mig in till ett apotek eller be någon annan ta sig in till ett apotek. hmmm... Finns det apotek i hultsfred? det är ju dit jag ska imorgon. Jag ska kolla helt enkelt.

Men nu ligger jag här, i mitt rum och ska gå igenom ett par föreläsningsanteckningar och slides och läsa ännu några fler sidor i "the future of music". Och helst lite IMC också.
Note to self: glöm inte att vattna kaffeplantan.

2 kommentarer:

Andrea sa...

Ja det kanske du har rätt i! :)

Sofia sa...

Sv: Det är en Nokia 6303. The Phone House har den på kampanj just nu :) Hoppas allt e bra med dig!