söndag 26 november 2006

Så kortfattat.
Jag är i göteborg.
Officiellt är jag sjuk.
Imorgon iallafall.
Kanske borde jag slå en signal till Linjeledarmats och berätta att jag är jätteförkyld och inte klarar att stiga ur sängen. kanske. Nej...egentligen är det så att ALLA tågbiljetter på denna jord typ var borta. Alltså då alla mellan göteborg och stockholm. Det är ju nästan som att alla åker mellan de ställena hela tiden.
Sen är jag iförsig rätt glad att jag kan stanna.
Iallafall tills imorrn
Och jag är glad att jag åkte.
Idag har vi inte gjort nånting alls. En riktigt slö dag.
Nu sitter Pierre med sin gitarr framför sin dator och spelar Kentlåtar.
Och jag upptäckte just att jag inte uppdaterat bloggen sen i lördags förra veckan.
Sooo... I guess it's quite about time.

Sanna loggade in på msn. uppenbarligen funderar hon på att komma till Eskilstuna.
Det vore fint... Det VAR ju längesen. Väldigt längesen.

More info later. bye

Inga kommentarer: