torsdag 2 november 2006

Hemma i Hemse

Jag är hemma!
Vi kom fram SENT som sjutton inatt eller snarare väldigt tidigt i morse. Eller egentligen.. Ja... Kvart över sju var vi framme i Hemse och i ärlighetens namn har jag inte sovit än.
Jag har faktiskt knappt sovit sen natten mellan söndag och måndag.

Så egentligen orkar jag inte skriva nåt nu.
Och egentligen borde jag sova. MEN med tanke på att jag har varit tvungen att vara vaken fram tills nu(För övrigt känns det som om jag fortfarande går på en båt...helt yrt) så är det meningslöst att gå och sova nu för då lär jag inte ens lyckas sova i natt och då är hela dygnsrytmen förstörd.

Men jag säger såhär... Pierres försening till Göteborg var ingenting. (45 minuter...hah)
SEX TIMMAR!! Usch.
Men vi hade kul i veckan.
Emil och Elin är här iHemse. Men de sover, de har ju ingen plikt att vara vakna nu. Jag väcker dem om nån timme.
Villan ser ut som skit.

Jag är trött, förkyld(det är Pierre också, vi undrar lite vem som smittade vem. Jag gissar på mig) och rätt otrevlig och sarkastisk. Eller rolig kanske. I don't know. Och så fryser jag också.
Hmm.... jag uppdaterar i morgon istället. Med bilder. Det blir roligare så.
Nu ska jag gå och ta ner brandlarmet och fila på en bättre uppdatering på finlandskrysningen och vad som hände igår när den dumma snöstormen kom till landet och satte ALL trafik i koma.

Vet nån hur det känns när man står på stockholms centralstation och ser mot den
stora tavlan där tågen ett efter ett ställs in. VARENDA TÅG alltså?

Rätt häftigt

Inga kommentarer: