torsdag 16 december 2010

Nu undrar du varför jag bloggar. Jo, men det är OK. Du får undra.
Jag har dock inget svar.

Jag försöker banka in avtalsrätt i huvudet så att jag ska kunna skriva tenta på lördag. Men jag tycker att jag förstår det precis lika bra som sist då jag pluggade det här, så varför gick det så illa då?
En annan sjukt irriterande sak är hur lampan i det här grupprummet går på rörelser, och uppenbarligen tycker den inte att jag räknas, så om jag inte ställer mig upp och hoppar var femte minut så blir det mörkt här inne. Och det är ju lite jobbigt, eller hur?

Imorse klev jag upp, och sedan gjorde katten Frida något jobbigt. Emil beskriver det i detalj här.
Han twittrar inte så överdrivet mycket, så har du tur står det fortfarande kvar när du klickar på länken.

Kvar att lyckas med innan jag åker till Eskilstuna
1. Klara av tentan på lördag
2. Visa min goda vilja och hjälpa till med b-uppsatsen
3. Boka RESA så att jag faktiskt kommer iväg på lördag.
4.Gå upp på vinden och leta efter min stämmare, ifall att den inte alls ligger i Göteborg, för då kommer ju inte Pierre hitta den.

Inga kommentarer: