fredag 11 februari 2011

Äntligen en matta

Äntligen finns det en matta i vardagsrummet. Efter det senaste misslyckandet med Jotex är jag verkligen glad att det gick så lätt att fixa. Tänk vad mycket Rusta har, egentligen. 
Vi borde ha åkt dit från början. 
Och nu kan jag ännu mer se fram emot de nya tapeterna som ska upp härinne så fort hyresvärden kommer hit och fixar. Jag ser fram emot hur ljust och fint det kommer att bli då.

Nu ska jag läsa mer Nationalekonomi och dra på mig en filt och dricka lite te så att min förkylning går över till imorgon när jag ska jobba. Dock så känns det faktiskt värre nu. Aj aj i min hals.

En liten fotnot: Ta en titt på den här bilden som jag twittrade idag. En grön macaron från le pain francais. Tänk vad god den varit om det inte varit pistasch-smak. Kom ihåg det. "Allt grönt är inte mint, det är troligen pistasch". - Det har jag lärt mig nu.

Inga kommentarer: